BDK Balládium Blog

Új blogomba invitálom a Balládium olvasóit! Anélkül, hogy panaszkodnék: a jelen Balládium-blog új és újabb projektjeibe egyre kevesebb szerzőt tudtam bevonni, és anélkül, hogy blog-bezárással vagy felfüggesztett működéssel ijesztgetném azokat, akik szerették - most mégis bejelentem: a virtuális felolvasóhely közösségi szerepgyakorlását bizonytalan időre szüneteltetem. Nem indítok új projektet mindaddig, amíg olyan ötletem nem születik és olyan érdeklődő hátteret nem érzek, amely a szerzők tíz fő alá csökkent számát jóval túlhaladó részvétellel nem kecsegtet - vagy amíg nem tartom szükségesnek-lehetségesnek, hogy a felolvasóhely kínálta felületet másmilyen módon tegyem hasznossá. Meglehet, a webhely átalakul és más funkcióval, talán más névvel tér vissza. Ezt többek között az is indokolná, hogy önző módon korábbi névötletemet - Balládium - átvittem saját szférámba: egy részben felépült, részben épülő irodalmi weBirodalon főkapuja került a nemrégiben regisztrált balladium.hu domain alá. Ennek integráns részét képezi az a blog, amelyben kereskedelmi forgalomba nem került legutóbbi válogatott kötetem verseit teszem közzé. Itt diskurzust reméltem, egyelőre ez nem látszik kialakulni. Úgy tűnik, a Kő és árnyék-projektum inkább csak (olykor tetszést is nyilvánító) olvasókra számíthat, véleményalkotó közönségre nem. Ennek tudatában invitálok mindenkit a virtuális író-olvasó találkozónak szánt oldalra: BDK Balládium Blog


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése